torek, 28. junij 2016

Hitra LCHF torta

Miška moja praznuje in mislim, da mi pripada torta! No ja, vem, da mi pripada!

Biskvit (iz stašine fit kuhinje-fitkuhinja.si)
4 jajca
4 žlice sladila
4 žlice mletih mandljev

Beljake in rumenjake sem ločila. Iz beljakov sem stepla sneg. Rumenjake in sladilo sem premešala, dodala sem beljake in na koncu sem nežno umešala še mandlje.
Pekla sem na 175°/30 min (pekač 16 cm)

Jaz sem uporabila majhen pekač in zato sem tudi dlje časa pekla.

Mascarpone krema:
200g sladke smetane
100g mascarponeja
1 žlica sladila

Sladko smetano in sladilo sem stepala do polovice, potem sem dodala mascarpone in sem stepala, dokler ni nastala trda krema.

Breskov nadev:
3 majhne breskve
1 žlica sladila
1 želatina

Breskve sem olupila, narezala na koščke in jih malo pokuhala skupaj s sladilom. Na koncu sem dodala namočeno želatino.

Malinov preliv:
Pest malin
1 žlica sladila
1 želatina

Maline sem pokuhala skupaj s sladilom in dodala namočeno želatino ter dobro premešala.

Na biskvit sem dala breskov nadev in ga ohladila. Nanj sem namazala mascarponejovo kremo, ki sem jo prelila z malinami. In dala v hladilnik za nekaj ur.

Bila je slastne. Je pa treba vedeti, da torta ni bila sladka. Meni so take torte veliko bolj všeč. Sestavine se prilagaja na glede na želje in potrebe. :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar