četrtek, 16. junij 2016

Falafel

Falafel sem prvič jedla v Berlinu že dolgo časa nazaj. Kot hitro prehrano v pita kruhu. Naslednjič pa je bilo lani v Ljubljani. In zopet, kumin, zame začimba ena A!
Falafel je idealna hrana za brezmesne dni. Lahko rečem, da gre za polpete iz čičerike. V Berlinu so bili v obliki kroglic, v Ljubljani  v obliki svaljka, kot čevapčiči, lahko pa se jih naredi tudi v obliki polpet.

Jaz sem se odločila za svaljke in "polpete". Zraven pa sem postregla kumarično solato z jogurtom ter še veliko skledo zelene solate.

Sestavine:
300g suhe čičerike
1 čebula
2 stroka česna
30g peteršilja in koriandra (sem dala pol pol)
1 čž pecilnega praška ali sode
1 čž kumina
Malo cimeta, pimenta, koriandrovih semen in čilija
Sol
Oljčno olje

Vodo sem solila in zavrela, vanjo dala čičeriko in kuhala cca 20 min. Tako da je še malo trda. V vodo se lahko da sodo bikarbono in bo prej kuhana. Ko se je skuhala, sem vodo odlila in počakala, da se je čičerika malo ohladila.  Dalasem jo v mikser in dodala še čebulo, česen, peteršilj in koriander. Zmlela sem bolj na grobo, a sem ugotovila, da je masa preveč groba in mi niso stali skupaj. Tako da sem vse skupaj še enkrat zmiksala, vendar ne v gladko pasto. Biti mora grobo mleto.
Temu sem dodala vse začimbe ter sol. Najpomembnejša je kumin! Maso sem dala počivati v hladilnik za cca 30 min.

Potem pa sem oblikovala falafle in jih ocvrla v olju. Bili so božanski!!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar