sobota, 18. junij 2016

Čokoladno malinina torta

Čokolada in maline, super kombinacija. Maline s kislostjo lepo ublažijo sladkost čokolade.

Biskvit:
15 dag moke
15 dag masla
15 dag sladkorja 
20 dag čokolade ( 70%)
6 jajc
Žlica mleka 
Vanilin sladkor 
Pecilni prašek 

Beljake sem stepla do polovice, dodala sem jim 10 dag sladkorja in jih stepla do konca. Na majhnem ognju ( indukcija,3) sem raztopila maslo in čokolado. Temu sem vmešala mleko, vanilin sladkor, preostali sladkor in rumenjake. Ko se je zmes ohladila sem dodala presejano moko s pecilnim praškom. Rahlo sem premešala. Na koncu sem dodala še sneg. Pekla sem v pekaču premera 22 cm na 180°C/ 40 min.

Običajno se čokolado z maslom topi na pari, ampak jaz se poslužujem kar direkt na štedilniku. Vedno se mi je obneslo.

Malinin žele:
350 g malin
50 g sladkorja 
2 lista želatine

Maline sem uporabila zmrznjene. Večino sem jih spasirala, približno 50 g sem jih pustila cele. V posodi sem jih pokuhala skupaj s sladkorjem. Želatino sem namočila v mrzli vodi, potem sem jo dobro odtisnila in vmešala v tople maline.
Maso sem vlila v obroč premera 18 cm in dala v hladilnik, da se je strdilo. Na dno sem dala peki papir.

Čokoladna krema:
400g jedilne čokolade
600 ml sladke smetane

200ml smetane sem zavrela, dodala sem ji čokolado in premešala, da se je stopila. Kremo sem ohladila. Ohlajeno kremo sem stepala, da je postala lepo penasta. Primešala sem ji še ostalo stepeno smetano.

Biskvit sem prerezala na pol. Spodnji del sem namočila z mlekom, premazala z malinino marmelado, premazala s polovico čokoladne kreme, na to kremo sem dala malinin žele in ga prekrila s preostalo čokoladno kremo (malo sem jo pustila za premaz). Na vrh sem dala še drugi biskvit, ki sem ga prav tako namočila z mlekom. Celo torto sem premazala s preostankom kreme. 
Za okrasitev sem uporabila čokoladne palčke in čokoladne bombone. Že pred časom sem videla tako okrašeno torto na internetu in mi je bila zelo všeč. Primerna za otroke.







Ni komentarjev:

Objavite komentar