nedelja, 26. junij 2016

Čokoladno marelična torta

Moj dragi praznuje in zato mu pripada torta. Zamislila sem si pehtranovo, da ne bo vedno čokoladna. No, samo zamislila. Ko sem mu povedala o moji nameri, ni pokazal navdušenja. Zaželel si je čokoladno. Kot vedno. Bolj kot je čokoladna, boljša je.

Biskvit sem imela že pečen. Še dobro, ker je peklensko vroče.

Marelični nadev:
200g marelic
20g sladkorja
2lista želatine

 Polovico marelic sem spasirala in naredila pire, drugo polovico pa narezala na majhne koščke. Pire in sladkor sem segrela, malo pokuhala, dodala koščke marelic in ožeto želatino.

To sem vlila v tortni obod in na peki papir ter dala v hladilnik, da se je strdilo.

Čokoladna krema:
2 rumenjaka
40 g sladkorja
50 g sladke smetane
50 g mleka
125 g čokolade
2 lista želatine

Rumenjaka in sladkor sem stepla, dodala mleko in to stepala nad soparo, da je naraslo in postalo penasto. Temu sem dodala namočeno želatino, stopljeno čokolado in stepeno smetano.

Mascarpone krema:
250 ml sladke smetane
125 g mascarpone na
1 žlica sladkorja

Sladko smetano in sladkor sem stepla do polovice, dodala mascarpone in stepla, da je nastala trda krema.

Čokoladno kremo sem vlila na namočen biskvit (z mlekom) in dala v hladilnik, da se je strdilo. Potem sem vzela marelični nadev in ga položila na čokoladni nadev. Vse skupaj pa prekrila z mascarpone kremo.

 In tukaj bi se morala ustaviti oz samo še biskvit na vrh in konec. Ampak jaz sem na vrh dala še preliv iz bele čokolade, ki pa je bil predebel in pretrd za rezati, glede na kreme spodaj. Na izkušnjah se učimo, a ne?






Ni komentarjev:

Objavite komentar