sreda, 22. junij 2016

Češnjeva torta z bezgovo kremo in pistacijo

Ta torta je iz knjige Alenke Kodele- torte in tortice. Naredila sem jo za prijateljico. Najbolje pa je, da smo to lepo vreme izkoristili in na hitro naredili praznovanje v naravi. Tudi torta je tako postala zelo luštna. In dobra, baje.
Sem pa tudi dobila že prvo, no, drugo naročilo za dva rojstna dneva. Sem počaščena, res, vendar sem se tej časti odpovedala. Ta moj hobi bo le hobi.



Za piko na i smo dobili tudi štiri peresno deteljico. Sreča je na naši strani.



Me pa v  roku enega tedna čakata najmanj še dve torti. Zakaj najmanj? Dve sta sigurni, mogoče pa pride še ena zraven. Taka, ki jo bom lahko tudi jaz jedla brez kančka slabe vesti. In moj tast, seveda. Mi srečneži, s sladkim življenjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar