sobota, 29. november 2014

Torta in cake pops

Za srečanje sem naredila torto in to biskvit brez jajc, ki sem ga dobila na kulinariki. V sredino sem dala malinov žele ter maskarponejevo kremo. Me prav zanima kakšen bo okus, glede na to, da sem improvizirala.

Predvsem pa sem želela malo potrenirati. Decembra bo mali škrat praznoval in sem si zaželela torto, ki bo prekrita s sladkorno maso. Na njej pa Timmy....mali bacek Jon, tisti z dudo. Ga je tamoj naredil. Zaenkrat razmišljam, da bom torto kar sama naredila. Čeprav me zelo mika, da bi jo naročila. Kakorkoli, biskvit je uspel, kar pa sem ga obrezala, pa sem uporabila za cake popse. Recept sem dobila pri prav posebni mami. Sem pa delala po občutku. Niso lepi, pa rum manjka, je rekel ta moj. Glede lepote se popolnoma strinjam.

 Nastalo je sledeče....





Ni komentarjev:

Objavite komentar