ponedeljek, 8. junij 2015

Češnjeva sladica

Zopet sem se malo igrala in naredila eno sladico. Se mi je zaluštalo sladkega. Za sladilo sem uporabila sukrin (pred kratkim sem šla v nabavo in sem navdušena). Sadje je lahko poljubno.

Testo:
  • 170g mletih lešnikov
  • 130 g kokosove moke
  • 150g banane
  • 40g kokosove masti
  • Žlička vanilje v prahu
  • Ščep soli
Zmešaj in daj v posodo. Lepo razporedi.

Nadev:
  • 1 sladka smetana
  • 100g puste skute
  • 3 žlice sukrina
  • Po želji: 2 žlici whey proteinov okus vanilija
Smetano stepi, dodaj skuto in sladilo. Razporedi na testo.

Nadev 2:
  •  0,5 kg češenj
  • 2 žlici sukrina
  • Agar agar
Češnje izkočičiš, dodaj sladilo in daj na stran. Kasneje kuhaš 2 min oz toliko kolikor časa rabi agar agar. Počakaj, da se malo ohladi. Daj na vrh prvega nadeva. Vse gre v hladilnik, najboljše čez noč. Naslednji dan je vse veliko okusnejše.




Ni komentarjev:

Objavite komentar