sobota, 14. marec 2015

Rožičeva torta

Mmmmmmmm, odlična. Narejena po knjigi Darje Lovšin - diabetična mala kosila, prigrizki in sladice. Sladilo je stevia. Glede na to, da mi njen okus ne odgovarja, je v tej sladici ni čutiti. Končno ena sladka sladica tudi zame. Res je, da mi ni ravno uspela. Bila je nizka in nič puhasta. Poznam tudi vzrok. Za naslednjič.

Gre za varianto sacher torte. Uporabila sem domačo breskovo marmelado brez sladkorja, ki je zelo zelo okusna. Po vrhu pa sem polila 85% čokolado. Njami.

4 komentarji:

  1. Mmmmmm tud jaz bi to...... Zgleda zeloo dobro!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem prejšnji vikend pekla rožičevo potico iz polnozrnate pirine moke in čisto brez dodanega sladkorja. Odlična je bila. Ti jo prinesem en kos za sprobat, jo imam še nekaj v skrinji. Pa čisto enostavno jo je narediti!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična je bila. To je moj jutrišnji projekt, za praznike.😀

      Izbriši